Antara Kau dan Aku

My photo
Tanjong Karang, Malaysia

Kehilangan Dr.Cinta dengan sekelip mata...

 Assalamualaikum..
Haii thnx sudi bace entri fizlina.. :(
mast u all tertanya-tanyakan pasal tittle entri kali ni...

---> semua ni berlaku pada hari ahad tadi 30/Jan/2011.
Apa yang berlaku memang tak pernah dirancang 0r disengajakan...
Macam biasa la..hujung minggu..Dr.Cinta cuti..kitorang da rancang untuk keluar sama-sama..
yurp apa yang kitorang rancang..bejalan dengan lancar..tp just untuk beberapa ketika sahaja..
Hujan yang gugur ke bumi tak pernah berhenti sepanjang perjalanan..
Setelah berbincang..Dr.Cinta bersetuju untuk berhenti makan di BCC .
Kami gembira bersama pada ketika itu..setelah selesai menikmati hidangan kegemara..
kami terus melangkah keluar...dalam perjalanan..kami mendapat 1 panggilang daripada *&$*@(&
Pada ketika itu kegembiraan kami bertukar menjadi kesedihan + marah..
kami terpaksa berpisah untuk pulang ke rumah masing-masing..
( sekali lagi Dr.Cinta telah dikecewakan...rindu yang telah dipendam..hanya sia-sia) 
maafkan aku sayang..!!!

---->Masa terus berlalu..minit berganti minit..saat berganti saat..kebiasaannya..apabila kami terpisah..Dr.Cinta akan menghantar sms atau call dengan segera...
tetapi..itu tidak lagi berlaku pada hari tersebut..yurp..itu satu petanda bahawa Dr.Cinta berada dalam satu keadaan yang sangan tertekan..( marah + kecewa ).
Sebagai seorang teman yang benar-benar sayang dan memahami..aqu menghubungi Dr.Cinta dan menghantar sms memohon maaf..tetapi..tidak mendapat sebarang respond daripada dia...
Aku terus menghubungi dan akhirnya Dr.Cinta menjawab panggilan aku..Alhamdulillah :)
Tetapi....apa yang aqu harapkan bertukar menjadi satu kenangan pahit dalam hubungan kami...

-----> setelah bebrapa ketika pertengkaran antara kami tercetus..maka 1 keputusan telah dibuat..
maka PUTUSlah pertalian cinta antara kami berdua...memang sudah aku jangkakan..perkataan ini akan terkeluar dari mulut Dr.Cinta sendiri...Terima kasih Ya Allah kerana telah menganugerahkan aku satu sifat yang menjadi impian semua hambaMu..Kesabaran membuatkan aku tabah menghadapi dugaan Mu..



----->Meybe orang lain tak akan cm aku..setelah dicaci maki..sure dorang akan terus 0ff call..
tapi bukan aku..Walau pun kami dah tak ada apa-apa hubungan..aku nak sangat tengok Dr.Cinta happy..
buat yang terakhir kalinya..pada mulanya die tak nak layan..last-last Dr.cinta akur dan cuba buat teka-teki ..
hehe kami sama-sama gelak ketawa dalam kesedihan :( tak apalah..janji aku dapat tengok Dr.Cinta gembira..

----->setelah beberapa minit kami bergelak ketawa..tibalah masanya untuk kami berpisah buat selama-lamanya...pada saat itulah kedengaran satu suara yang sayu dan teresak-esak bagaikan telah kehilangan sesuatu yang amat disayangi...berat hati ni untuk terus off call...aku tak akan tinggalkan Dr.Cinta dalam keadaan dia bersedih..setelah puas memujuk...akhirnya air mata yang berlenagan di pipi Dr.Cinta dapat dihentikan..ucapan demi ucapan telah aku sampaikan..

------> Dr.Cinta : " kamu..sy nak cakap sesuatu boleh x??"
aku : " kamu..kamu..cakap aje la..."
Dr.Cinta : "urmm tak ape lah..xde nak cakap ape2 p0n "
aku : "cakap aje la..nt menyesal baru tawu.."
Dr.Cinta : " macam tau-tau jer ape yang sy nak cakap ??"
aku : " la pulak..?betul la kan..nt klu kredit habis..dah x b0ley na ckp lagi..! btl x??"
Dr.Cinta :" 0k2..Sudi tak kamu terima sy lagi satu hari nanti..??"
aku : kenape kamu tny mcm 2??kan sy da pnh bg tau kamu..bagi sy kamu satu2 ny yang ada dalam hati sy..walaupun kamu ada pengganti lain..sy akan tunggu kamu smpi bile2.."
Dr.Cinta : thnx kamu...kamu... I Love u so much ( sekali lagi kedengaran suara tangisan ) kamu sudi tak kamu terima sy lagi..??kan sy dh pernah bg tau kamu..sy x boleh hidup tanpa kamu.."
aku : i love u so much ... kamu.... ( diam seketika ) kamu sy terima kamu ok..kamu jgn mcm ni...sy xnk tgk kmu sdh2 lagi..sy x prnh tgl kn kamu..sy sentiasa ada di sisi kamu...manje..dah ye..manje budak baik kn..??



----->Pengalaman kami berpisah untuk beberapa minit & saat membuatkan kami trauma untuk berpisah lagi..
Kami telah mengikat satu perjanjian bahawa tidak akan menyebut perkataan ini lagi " PUTUS "..
walaupun tidak mengambil masa yang lama..tetapi pengalaman yang berlaku untuk beberapa minit telah memberi kesedaran kepada kami bahawa ------> kami memang tidak boleh hidup berasingan..



I LOVE YOU SAYANG..



No comments: